Обука чланова тима за израду бренд стратегије Вучје

Наше Удружење је учествовало на обуци у изради бренда за Вучје, што је јако битно за будућност нашег краја. Обуку је организовала СШ “Светозар Крстић – Тоза”, која је прошла на ИПА пројекту врло битном за нашу школу и перспективу Вучја и околине.

Бренд се може описати као особина организација која је чини препознатљивом. Једна од компоненти брендирања је визуелни идентите. Први корак у стварању визуелног идентитета је дизајн, односно редизајн логотипа. Након логотипа стварамо и одређени визуелни стил који ће на најбољи начина представљати наше Вучје. Логотип треба бити заступљен у свим пратећим елементима корпоративног идентитета, као што су визит карте, флајери, плакати, каталози, брошуре, фасцикле, визуелни садржаји (визуали) за друштвене медије, вебсајт и друго. Потребно је креирати визуелни идентитет и за потребе пројеката, конференција и других догађаја.

Као добри домаћини Вучја и нашег Удружења, поклонили смо предавачима флашу ракије као сувенир и надамо се даљој сарадњи у изградњи бренда Вучја.

Удружење се овом приликом захваљује “Слова у флаши” на изради сувенира, бренду познатом у Србији и иностранству.

Прочитајте и ово...

0 0 гласови
Гласање за чланке
Претплати се
Обавести о
0 Коментари
Уграђене повратне информације
Погледај све коментаре